نوشته شده توسط : حمیده

ساخت سوئیچ کیا درایران ریموت

با مرکز تخصصی ایران سوئیچ می توانید از خدمات بهترین متخصصین برای ساخت سوئیچ کیا و ساخت ریموت کیا kia   خود در سراسر ایران و بصورت 24 ساعته بهره مند شوید.

 توسعه فناوری‌های جدید باعث شده تا نیاز به سوئیچ ضد سرقت برای هر نوع خودرویی احساس شود که خودروی کیا از این قضیه مستثنی نبوده است.

به همین دلیل سرویس ساخت سوئیچ، ساخت ریموت، ساخت سوئیچ یدک، سوئیچ کیلس، پروگرام و تعریف ریموت و کلید در بین صاحبان خودروهای داخلی و خارجی مشاهده می شود .

متخصصان ما با در نظر گرفتن نیاز صاحبان اتومبیل‌های لوکس خارجی و همچنین تعداد زیادی از خودروهایی که دارای مشکل گمشدن و مفقود شدن سوئیچ شده اند، با 20 سال سابقه در ایران اقدام به ساخت سوئیچ انواع مدل کیا بصورت اورجینال  کرده‎‌اند.

ساخت سوئیچ کیا یک امر تخصصی در حوزه خدمات خودرو به حساب می‌آید و اگر به درستی انجام نشود، قطعا  دچار مشکل شده و امنیت اتومبیل به خطر می‌افتد، پس بهتر است برای خدمات صحیح و اصولی بنز با مرکز ایران سوئیچ ارتباط حاصل فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: ایران ریموت , ساخت سوئیچ کیا , کیا , ماشین کیا , ریموت کیا , ساخت ریموت کیا , سوئیچ کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

خدمات نگین غرب برای بنز در سراسر ایران

اگر هر زمانی از شبانه روز و در هر کجای ایران از جمله تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … سوئیچ و ریموت بنز شما دچار مشکل شود با تماس شماره های 09124802295، 02122297397، 44299085، 44299069، 09385881754 از خدمات ما در محل خود بهره مند شوید. نگین غرب مرکز تخصصی ساخت سوئیچ بنز و ریموت با 25 سال سابقه در زمینه ساخت، پروگرام ،کددهی ،تعریف ، تعمیر ،تعویض ،خام نمودن سوئیچ و ریموت ،تراش کلید ، باز کردن درب خودرو در تهران و سراسر ایران برای خودرو بنز و خودروهای دیگر می باشد.

 



:: برچسب‌ها: نگین غرب , خدمات نگین غرب , بنز , ساخت سوئیچ بنز , ریموت بنز , پروگرام ریموت بنز , بازکردن درب بنز , بنز تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

ریموت یدک

از جمله خدمات مهم که برای امنیت خودرو می باشد ساخت سوئیچ ، پروگرام ریموت ، تعمیر ، تعریف ، کددهی ، تراش تیغه ، کپی ریموت و … می باشد. ما شما را با این خدمات آشنا می کنیم.

اهمیت خدمات سوئیچ و ریموت

امروزه با پیشرفت علم و صنعت در خودرو سازی و داشتن تجربه و مهارت در هر زمینه کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیرات قطعات و نیز هزینه نگهداری خودروها بسیار بالا رفته است اما بهترین و راحت ترین روش و اینکه در کوتاهترین زمان و اینکه هزینه کمتری متقبل شویم و از همه مهم تر امنیت بیشتر برای کلیه افراد و نیز خودروی شما بهتر است که از نیروی ماهر و متخصص در هر زمینه از جمله ساختن ریموت و سوئیچ درخواست کنیم و کمک بگیریم و این کار باعث می‌شود تا شما به نتیجه مطلوبتری برسید زیرا نیروهایی که در زمینه ریموت و سوئیچ تخصص دارند و همچنین از امکانات به روز برخوردار هستند، در زمینه خودروهای لوکس و هوشمند امروزی بهتر و آسان تر می‌توانند کار شما را به نحو احسن انجام دهند. این نیروهای با تجربه در هر زمینه‌ای می‌توانند شما را راهنمایی و به شما خدمات رسانی کنند و از جمله این خدمات: ساخت سوئیچ بنز و ساخت سوئیچ بی ام و و ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت سوئیچ کیا و ساخت سوئیچ پورشه و غیره... و نیز خدمات رسانی های دیگر از جمله ساخت انواع سوئیچ و سوئیچ یدک و ساخت انواع ریموت و پروگرام و کددهی و و نیز تعریف ریموت با مراکز تخصصی تماس گرفته و از بهترین و با کیفیت ترین خدمات و با حضور متخصصین در محل نیز برخوردار شوید.  

اهمیت تیغه اضطراری برای ریموت 

تیغه ریموت از جمله قطعاتی است که واقعا در موارد ضروری مورد نیاز است و در زمانی که باتری ریموت خودرو تمام شده است و شما به جایی دسترسی ندارید تا آن را تعویض کنید و هم اینکه قادر به تعویض آن نیستید با استفاده از تیغه ریموت خودرو می‌توانید درب خودرو را باز کنید و اینکه نوعی تیغه ریموت است که فقط مخصوص درب خودرو است و فقط درب خودرو را باز می‌کند و برخی دیگر از تیغه های ریموت هستند که در خودرو به جز باز کردن درب خودرو نیز می‌توانند خودرو را روشن کنند. برای این کار نیز باید ریموت خودرو را در جای مناسبی از خودرو قرار داد که نسبت به مدل خودروها با هم تفاوت دارد. برای مثال در خودروهای تویوتا باید حتما ریموت را روی دکمه استارت استپ بگذارید و نیز خودروهای مدل کیا در جایی که ریموت خودرو را قرار می‌دهند را اسلوت اسمارت یا اسلوت قوب نام گذاری کرده اند.  

تراش تیغه به روش سنتی برای خودروهای مدرن غیر ممکن است و بسیار سخت و دشوار است. خودروهایی مانند: بی ام و، بنز، پورشه، مازراتی و غیره... و حالا می‌توانید با داشتن کی کد به دستگاه تیغه را در مدت زمان کوتاهی مثلا حدود 2 دقیقه و با دقت بسیار بالا و با ظرافت کمپانی تراش زد. در سیستم های امروزی تولید خودرو که بسیار مدرن و به روز شده است را نباید نادیده گرفت که تنها با یک تیغه تراش که توسط دستگاه تراش تولید و ساخته شده است و در مواقعی که باتری ریموت خودرو شما از کار می‌افتد و یا اینکه ریموت شما به دلایلی فعال نیست و کار نمی‌کند، شما در این موقع می‌توانید با استفاده از همان تراش تیغه درب خودرو را باز کنید. 

ارائه سوئیچ به همراه تراش تیغه اضطراری 

شاید برای افرادی پیش آمده باشد که دارای خودروی بی ام و هستند و برای ساخت سوئیچ خودرو به مرکزی مراجعه کردند و پس از پایان کار کد دهی سوئیچ خودروی بی ام و، مرکز خدمات رسان برای تراش تیغه سوئیچ موجود ندارند و در واقع تیغه سوئیچ یدک خام مانده است و نیز شما هم کارائی تیغه اضطراری سوئیچ خودروی بی ام و را نمی‌دانید و استفاده از آن را بلد نیستسد. بعد از مدت زمانی که انرژی باتری ریموت خالی شد و نیز شما متوجه شدید که خودروی بی ام و شما ریموت کیلس را نشناخته است و نیز در این موقع نمی‌توانید با ریموت و کلید خام درب خودرو را باز کنید و حتما این مطلب را می‌دانید که اگر تیغه تراشیده شود شما می‌توانید با تیغه تراش خورده درب خودرو را باز و نیز اتومبیل خود را روشن کنید.  

خدمات دیگری از تراش تیغه سوئیچ 

ریموت یدک یک مرجع کامل برای معرفی مراکز ساخت سوئیچ و ریموت می باشد و معتبرترین مراکز تخصصی را به شما در سراسر ایران معرفی می کند. یکی دیگر از خدمات مراکز معتبر کد دهی سوئیچ است که به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود و نیز تراش تیغه سوئیچ است که آن نیز با دستگاه تمام اتومات انجام شده است و همچنین می‌توان گفت که الگوی دنده تیغه سوئیچ بی ام و بسیار پیچیده و سخت و منحصر به فرد است. خصوصیات مهم و اهمیت این دستگاه زمانی مشخص می‌شود که یک نمونه از دنده تیغه تراش خورده نداشته باشیم و نیز تمام سوئیچ‌های خود را گم کرده باشیم و در این حالت شما با این دستگاه قادر هستید بدون نیاز به داشتن یک نمونه تراش خورده کلید خودرو از راه و روش کی کد ارائه شده در کامپیوتر خودرو بی ام و تیغه را تراش بزند و همچنین یک موضوع مهم تر این است که بهتر است کلید با دستگاه سی ان سی تراشیده شود و در صورت اینکه این کار با دستگاه نیمه اتومات انجام شود باید اندازه‌های قسمت های تراش خورده حتما با کولیس مقایسه شود و اندازه گرفته شود و اینکه تراش ضعیف سوئیچ جدید در اکثر موارد باعث بروز مشکل شده است و ساچمه های سوئیچ استارت خودرو بی ام و را دچار مشکل کرده استکه نه تنها سوئیچ اورجینال بلکه با هیچ کلیدی دیگر کار نمی‌کند و باز نمی‌شود.  

در این مرحله از ساخت سوئیچ که یکی از مهم ترین مراحل است و از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است با بهترین کیفیت و به کاربران و مشتریان ارائه می‌شود و هرکسی می‌تواند که پروگرام خودش و نیز برای خودروی خودش طراحی کند. همچنین این مطلب را نیز بدانید که پروگرام ریموت بدون تراش تیغه اضطراری یک کار نا تمام است و از نظر متخصصین قابل قبول نمی‌باشد. کلید یدک باید توسط دستگاهی پیشرفته کپی شود تا اینکه شیارهای روی کلید دقیقا با شیارهای سوئیچ مانند هم باشند و با هم همخوانی داشته باشند و اگر غیر از این باشد کپی کلید نیز اصلا هیچ کارائی برای خودروی شما نخواهد داشت.  

خصوصیات دستگاه تراش تیغه فلزی 

دستگاه تراش ماشینی است که برای تراشیدن و فرم دهی به انواع قطعات فلزی و چوبی و پلاستیکی است و معمولا اکثر دستگاههای تراش به صورت دوار کار می‌کنند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی در همه سطح های صنعتی و به دلیل تولیدات صنعتی در تعداد بالا و با دقت و کیفیت بسیار بالا از دستگاههای تراش استفاده می‌شود و امروزه دستگاه تراش برای تولید کارهای صنعتی اولین تولید کننده‌ها می‌باشد. دستگاه تراش به روشی کار می‌کند که اصطلاحا براده برداری می‌کند. در تراشکاری باید یک اپراتور یا فردی در کنار دستگاه شما باشد زیرا این دستگاه طوری است که باید یک شخص به صورت دائم بر دستگاه نظارت داشته باشد و تراش قطعات نیز هم به صورت دستی و هم به صورت اتومات انجام داده است. 

 رایج ترین دستگاه تراش، دستگاه سی ان سی است که کنترل عددی هم دارد. سی ان سی یک دستگاه تراش تمام اتومات است که در صنعت خودرو سازی هم نقش مهمی ایفا کرده است. اهمیت دستگاههای تراش تمام اتومات در سیستم کلیدی بسیار به ایمنی و امنیت و سهولت در خودرو سازی بها داده است که تراش تیغه را در مدت زمان کوتاهی و با دقت و ظرافت خاصی و با براده برداری و کد دهی به نحو احسن انجام می‌دهد. اهمیت دستگاه های تراش تمام اتومات در صنعت خودرو سازی و کلیدی، کارهایی را که نسبت به قدیم و سنتی بوده را به روز و مدرن کرده است. 

 دستگاه تراش تمام اتومات نیز در سیستم های ریموت هوشمند بسیار مهم است و ممکن است برای هرکسی پیش آمده باشد که ریموت خودروی شما به هر دلیلی گم شده باشد و یا در آب افتاده باشد و یا اینکه شکسته شده باشد و یا باتری ریموت خودروی شما تمام شده باشد و شما نمی‌توانید درب خودرو را باز کنید. این مطلب را بدانید که در داخل ریموت های هوشمند که از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند تیغه تراش خورده ای قرار دارد که شما می‌توانید با باز کردن ریموت و بیرون کشیدن آن تیغه درب خودرو را باز کنید و نیز می‌توانید با استفاده از دستگاه تراش تمام اتومات مجدد این کار را به صورت اولیه کمپانی در آورد.  

در سیستم های امروزی در تولید خودرو که بسیار جدید شده است و خودروها روز به روز هوشمند تر می‌شوند دیگر نیاز به تراش کلید ریموت نمی‌باشد و البته نباید کارائی کلید اضطراری را نادیده گرفت و تنها با یک تیغه تراش که توسط دستگاه تراش تولید می‌شود و در مواقعی که باتری ریموت خودروی شما از کار می‌افتد و یا ریموت به دلایلی کار نمی‌کند و فعال نیست، می‌توان با استفاده از همان تراش تیغه درب خودرو بی ام و را باز کرد.  

کار کلید اضطراری داخل ریموت  

یکی از مهم ترین کاربرد ریموت بی ام و، تیغه اضطراری است که داخل ریموت خودروی بی ام و قرار گرفته است و عملکرد این ریموت این است که در موقع خراب شدن باتری خودرو و یا خراب شدن باتری ریموت بی ام و است و زمانی که باتری ریموت خودرو خراب شده است و درب ها باز نمی‌شوند از کلید استفاده می‌کنند و درب ها را باز می‌کنند و برای خارج کردن تیغه باید ضامن نگه دارنده آن را فشار داد و نگه داشت و کلید اضطراری را نیز به سمت عقب فشار دهید تا باز شود. کلید سوئیچ بی ام و با دستگاههای پیشرفته ایتالیایی و با دقت زیادی تراشیده شده است و یکی از مهم ترین کاربرد این کلید، کمک جهت روشن کردن خودرو بی ام و در موقع خراب شدن باتری سوئیچ است.  

ریموت تاشو خودرو چگونه است؟ 

امروزه کاربرد سوئیچ‌های خودرو و شکل ظاهری آنها مثل گذشته نیست که فقط دارای تیغه فلزی و نیز یک نگهدارنده پلاستیکی باشندبلکه با پیشرفت صنعت در شرکت خودرو سازی، تغییرات شگفت آوری در تولید خودرو و نیز سوئیچ آنها به وجود آمده است. به شکلی که تیغه فلزی سوئیچ خودرو در یک قاب فلزی یا پلاستیکی که کار کرد خودرو به همین ریموت و تیغه فلزی بستگی دارد. دور مدار فرمان است و برای کنترل سیستم قفل مرکزی و یا سیستم ضد سرقت خودرو ساخته شده است. این مجموعه شامل تیغه فلزی و قاب مدار فرمان است که ریموت تاشو خودرو نام گذاری شده است. این ریموت‌ها بستگی به نوع خودرو و همچنین شرکت سازنده آن خودرو است و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.  

برای ساختن ریموت و سوئیچ مزدا به مراکزی بروید که تیغه‌های برنجی دارند به دلیل اینکه این تیغه‌ها در مقایسه کردن با تیغه‌های دیگر از دوام و ساختار و کیفیت بهتری برخوردار هستند. تیغه سوئیچ باید تراش خورده باشد و تراشه آن نیز باید دارای کد باشد. سوئیچ یدک مزدا باید تراش خورده باشد تا به راحتی درب خودرو را باز کند و نیز زمانی که تراشه داخل کلید از قبل کد دهی شده است و با فشردن دکمه استارت خودرو روشن خواهد شد. 

 



:: برچسب‌ها: ریموت یدک , خدمات سوئیچ , خدمات ریموت , سوئیچ ماشین , ریموت ماشین , ساخت سوئیچ , ساخت ریموت , ریموت یدکی , پروگرام ریموت , کددهی ریموت , کپی ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

قیمت ساخت سوئیچ هیوندا

نگین ریموت با 25 سال تجربه از جمله اولین مراکز تخصصی است که با داشتن سالها تجربه و نیروهای و تجهیزات روز دنیا و همچنین با تکیه بر اعتماد مشتریان خود به شما این اطمینان را می دهد که سوئیچ و ریموت هیوندا شما را با بالاترین کیفیت برای حفظ امنیت خودرو شما ، مناسبت ترین قیمت با حضور متخصصین و در سریعترین زمان حتی در محل شما برای افرادی که امکان انتقال خودرو خود را ندارند در اختیارتان قرار دهد، همچنین برای اطلاع از قیمت ساخت سوئیچ هویندا میتوانید با نگین ریموت ارتباط برقرار کنید.

 



:: برچسب‌ها: هیوندا , قیمت سوئیچ هویندا , ساخت سوئیچ , سوئیچ هیوندا , قیمت سوئیچ , نگین ریموت , ریموت هیوندا , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

 ساخت ریموت و سوئیچ پورشه

ساخت سوئیچ پورشه به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد و با توجه به این ‌که در هر زمانی از شبانه روز ممکن است مشکل برای سوئیچ و ریموت برای خودرو شما ایجاد شود برخی از متخصصان در این زمینه خدمات شبانه روزی را ارائه می دهند.  از خدمات این مراکز می توان به ساخت سوئیچ پورشه – ساخت و پروگرام ریموت پورشه – تعریف ریموت جدید – کددهی و پاک کردن کد ریموت – باز کردن درب خودرو پورشه در محل شما و ... اشاره نمود.

به دلیل اهمیتی که سوئیچ و ریموت در جهت بالا بردن امنیت خودرو شما دارد. می بایست در زمینه انتخاب مرکز تخصصی در این زمینه دقت لازم را داشته باشید. تخصص فرد در این زمینه برای ساخت سوئیچ و ریموت پورشه و همینطور سابقه کار برای رفع مشکلات بعدی در زمینه امنیت خودرو و جلوگیری از اتلاف وقت شما بسیار مهم است،هرچه سریعتر با مرکز تخصصی ریموت یدک ارتباط حاصل فرمایید، تا شما را دراین زمینه راهنمایی و مشکل شما را رفع نمایند.

 



:: برچسب‌ها: ریموت یدک , ساخت سوئیچ پورشه , ساخت ریموت پورشه , ریموت پورشه , سوئیچ پورشه , پورشه ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

ساخت ریموت و سوئیچ کیا

ساخت سوئیچ و ریموت خودرو کیا به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد و با توجه به این ‌که در هر زمانی از شبانه روز ممکن است مشکل برای سوئیچ و ریموت برای خودرو شما ایجاد شود برخی از متخصصان در این زمینه خدمات شبانه روزی را ارائه می دهند.  از خدمات این مراکز می توان به ساخت سوئیچ کیا – ساخت و پروگرام ریموت کیا – تعریف ریموت جدید – کددهی و پاک کردن کد ریموت – باز کردن درب خودرو کیا در محل شما و ... اشاره نمود.

به دلیل اهمیتی که سوئیچ و ریموت در جهت بالا بردن امنیت خودرو شما دارد. می بایست در زمینه انتخاب مرکز تخصصی در این زمینه دقت لازم را داشته باشید. تخصص فرد در این زمینه برای ساخت سوئیچ و ریموت کیا و همینطور سابقه کار برای رفع مشکلات بعدی در زمینه امنیت خودرو و جلوگیری از اتلاف وقت شما بسیار مهم است،این مرکز تخصصی که همه خدمات لازم در زمینه سوئیچ و ریموت را برای خودروی کیا شما انجام میدهد ریموت یدک میباشد که با مراجعه به آن به درخواست های خود در این زمینه رسیدگی کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: ریموت یدک , ساخت سوئیچ کیا , ریموت کیا , سوئیچ کیا , ساخت ریموت کیا , کیا , خودرو کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

تعریف کلید کارگری درب ضد سرقت

در اکثر مواقع قفل های درب ضد سرقت علاوه بر کلید های اصلی دارای ۲ کلید متفاوت می باشد که به اصطلاح به آن کلید کارگری درب ضد سرقت گفته می شود. کلید کارگری درب ضد سرقت برای نصاب درب ضد سرقت و یا کارگرانی که در حال ساخت و ساز خانه های نو ساز در حال رفت و آمد هستند کاربرد دارد. بعد از اتمام کار مالک به محض استفاده از کلید های اصلی با مغزی قفل تطابق پیدا کرده و به هیچ عنوان دیگر کلید های کارگری نمی توانند درب را باز کنند.

چگونه کلید کارگری امنیت درب را افزایش می دهد

  • فقط خود مالک شخصا کلید های اصلی درب ضد سرقت را دارد.
  • در صورت نوساز بودن منزل ، کارگران با داشتن کلید های کارگری می توانند کار خود را انجام دهند و به منزل ورود یا خروج کنند و کلید های اصلی دست خود مالکین می باشد.
  • به هیچ عنوان نمی توان کلید های کارگری را کپی کرده و یا مجددا آن را ساخت که در صورت ساختن نیازمند وقت بسیار زیاد است که به نفع سارقین نمی باشد.

درب ضد سرقت چند کلید دارد

تعداد کلید های درب ضد سرقت بستگی به کشور سازنده درب ضد سرقت دارد.

  • کلید درب های ضد سرقت چینی شامل 7 عدد می باشد که 5 کلید آن اصلی و 2 کلید آن کلید کارگری می باشد.
  • درب ضد سرقت ترک دارای 8 عدد کلید، که 5 کلید اصلی و 3 تای آن کلید کارگری است.

 



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت , قفل درب ضد سرقت , کلید درب ضد سرقت , کلید کاگری ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

ساخت ریموت و سوئیچ بی ام و

ساخت سوئیچ بی ام و به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد و با توجه به این ‌که در هر زمانی از شبانه روز ممکن است مشکل برای سوئیچ و ریموت برای خودرو شما ایجاد شود برخی از متخصصان در این زمینه خدمات شبانه روزی را ارائه می دهند.  از خدمات این مراکز می توان به ساخت سوئیچ بی ام و – ساخت ریموت بی ام و و پروگرام ریموت بی ام و – تعریف ریموت جدید – کددهی و پاک کردن کد ریموت – باز کردن درب خودرو بی ام و در محل شما و ... اشاره نمود.

به دلیل اهمیتی که سوئیچ و ریموت در جهت بالا بردن امنیت خودرو شما دارد. می بایست در زمینه انتخاب مرکز تخصصی در این زمینه دقت لازم را داشته باشید. تخصص فرد در این زمینه برای ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و و همینطور سابقه کار برای رفع مشکلات بعدی در زمینه امنیت خودرو و جلوگیری از اتلاف وقت شما بسیار مهم است،این خدمات اساسی در مرکز ریموت یدک به شما ارائه میشود.

 



:: برچسب‌ها: ریموت یدک , بی ام و , ساخت سوئیچ بی ام و , ساخت ریموت بی ام و , ریموت بی ام و , سوئیچ بی ام و ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

ساخت سوئیچ و ریموت بنز

ساخت سوئیچ بنز یکی از کار های تخصصی است که نیازمند دانش و تبحر زیادی است چرا که اگر فرد اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد نمی تواند از پس ساخت ریموت بنز بر بیاید به همین دلیل برای این که شما در کمترین زمان ممکن و بدون فوت وقت بتوانید نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید بهتر است به مراکزی که تخصص کافی برای انجام این کار را دارند مراجعه کنید. مجموعه ریموت یدک یکی از مراکز تخصصی ارائه دهنده خدمات مربوط به ساخت سوئیچ و ریموت یدک انواع ماشین های لوکس امروزی مانند بنز و بی ام و می باشد که با تجربه چندین ساله در این حوزه و با بهره گیری از علم روز دنیا، ریموت مورد نظر شما را در کمترین زمان و کیفیت بالا در اختیار تان قرار می دهد.

تبحر و دانش ما در ساخت سوئیچ بنز و ریموت بنز در بین رقبای خود و سابقه چندین ساله ما در این حوزه نشان از کیفیت بالای خدمات ما می باشد. 

 



:: برچسب‌ها: ریموت یدک , سوئیچ بنز , ریموت بنز , ساخت سوئیچ بنز , ساخت ریموت بنز , بنز ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

باما

باما یک سایت کاملا تخصصی درزمینه خودرو می باشد در صورتی که شما نیاز به خرید و یا فروش خودرو  صفر و کارکرده خود در هر مدلی دارید می توانید با ورود به سایت باما علاوه بر آگهی کردن خودرو خود ، از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنید. همچنین می توانید از امکانات خودرو های مختلف و نظرات کاربران نیز در این زمینه استفاده کنید.

اطلاعات خودرو در باما

برای مدت طولانی بسیاری از مردم با مشکل خرید و فروش خودرو رو برو بودند ، باما با ایجاد این سایت کمک کرد تا سختی های این کار برای مردم آسان تر شده و بتوانند با جستجو از بین گزینه های بسیار زیادی که در این سایت وجود دارد بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود پیدا کنند. این سایت به ساده ترین روش ممکن حالت سنتی خرید و فروش خودرو را به نمونه ای مدرن و مناسب با نیاز مشتریان ایجاد کرده تا با کمترین دردسر و کوتاه ترین زمان بتوانند ماشین مناسب را خریده و یا بفروش برسانند.

با همه این گزینه ها این سایت فقط برای معرفی خودرو می باشد و هیچگونه دخالتی در امر خرید و فروش خودرو شما و مسائل حقوقی آن ندارد. قیمتی که هر فرد برای خودرو انتخاب می کند بر اساس عرف می باشد و در صورتی که تیم باما احساس کند این قیمت خارج از عرف است تبلیغ کاربر حذف خواهد شد. درصورتی که شما برای فروش خودرو خود اقدام می کنید حتما باید اطلاعات خود را با دقت وارد کنید.

بنابراین در صورت خرید و فروش خودرو حتما باید کاملا حواس خود را جمع کرده زیرا افراد بسیار در این سایت ثبت نام می کنند و در بین این افراد ممکن است افراد سودجو نیز باشند پس بهتر است  با احتیاط بیشتری این کار را انجام دهید.

بررسی و خرید خودرو

شما می توانید با وارد شدن در سایت باما اطلاعات لازم در زمینه قیمت خودرو ، صفر و یا کار کرده بودن خودرو ، امکانات و ویژگی های خودرو و ... را مشاهده کرده و با مدل های مشابه آن و سایر خودرو های موجود در سایت آنها را مقایسه کنید. بعد از مقایسه شما بهترین انتخاب و مناسبت ترین قیمت را براساس بررسی خود پیدا خواهید کرد.

ثبت آگهی در باما

برای اینکه آگهی خود را در باما ثبت کنید باید وارد بخش تعرفه های این سایت شوید. در این قسمت شما می توانید از بخش پکیج های آن از جمله :

پکیج تک آگهی ویژه افرادی می باشد که می خواهد یک خودرو شخصی برای فروش بگذارند. در قسمت پکیج شخصی شما می توانید در صورتی که دارای چند خودرو هستید از این بخش استفاده کنید و به طور مثال 2 یا 3 خودرو خود را برای فروش در این سایت قرار دهید .

یک پکیج ویژه برای نمایشگاه ها وجود دارد در صورتی که شما دارای نمایشگاه یا شرکت خرید و فروش خودرو هستید می توانید در این بخش ثبت نام کرده و اطلاعات خود را برای فروش خودرو ثبت نمایید. 

بعد کلیک بر روی هریک از این پکیج ها شما می توانید اطلاعات مربوط به این بخش را از جمله قیمت آگهی ، تعداد عکس ها ، میزان بازدید ، ارسال ایمیل به خریداران ، تماس ، تعداد آگهی و ... را ببینید و براساس نوع نیاز خود پکیج مورد نظر را انتخاب کنید.

علاوه بر این قسمت برای تبلیغات نیز شما می توانید از سایت باما استفاده کنید.به این صورت که نام تبلیغات خود و توضیحات و شماره موبایل خود را برای مشاورین این سایت ارسال کرده و آنها با شما تماس خواهند گرفت.

 

 



:: برچسب‌ها: باما , سایت خرید و فروش خودرو , خرید و فروش خودرو , خرید خودرو , فروش خودرو , ثبت آگهی خودرو , ثبت آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

ساخت ریموت و قاب ریموت بنز

ریموت بنز دارای انواع متفاوتی می باشد. شما برای سفارش مدل ریموت و قاب ریموت بنز مورد نظر خود می توانید با مرکز تخصصی ما تماس گرفته و از مشاوره متخصصین متبحر ما در این زمینه بهره مند شوید و مدل مورد نظر خود را در سایت و اینستاگرام ما مشاهده کرده و سفارش ریموت و قاب ریموت بنز خود را ثبت نمایید، مرکز تخصصی ما با نام نگین ریموت این خدمات را به شما ارزانی می دارد که بهتر است هرچه سریعتر با برقراری ارتباط با مرکزنگین ریموت خواسته خودرو بنز خود را رفع نمایید.

 



:: برچسب‌ها: بنز , ریموت , ریموت بنز , قاب ریموت , قاب ریموت بنز , نگین ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

ساخت سوئیچ و ریموت پورشه

پورشه جز ماشین های لوکس آلمانی می باشد که پورشه ماکان ، پورشه کاین، پورشه کیمن ، پورشه کررا (911) ، پورشه باکستر به ایران وارد می شوند. ساخت سوئیچ ماشین های لوکس و گران قیمت امروز از جمله فعالیت هایی می باشد که نیاز به افراد متخصصین و با سابقه کاری بالا می باشد

 ساخت سوئیچ پورشه وساخت ریموت پورشه چه کلیدی و چه کیلس گو یکی از خدمات مرکز نگین مهربانی می باشد که در مرکز به صورت کاملا تخصصی با بهره گیری از تیمی با سابقه 20 ساله در زمینه ساخت و کددهی سوئیچ پورشه و کپی ریموت پورشه آماده خدمات رسانی می باشند از آنجایی که خدمات پورشه بسیار حساس میباشند تقاضا داریم کار را به اهلش در نگین مهربانی با افرادی با تجربه وسابقه بسیارش بسپارید.

 

 



:: برچسب‌ها: پورشه , خدمات پورشه , نگین مهربانی , ساخت سوئیچ پورشه , ریموت پورشه , ساخت سوئیچ , ساخت ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و پروگرام ریموت بنز

مرکز ایران ریموت به عنوان یکی از شعب مجموعه تخصصی نگین غرب با ۳۰ سال سابقه ارائه دهنده خدمات برای انواع مدل بنز شامل بنز کلاس C , بنز کلاس E ، بنز کلاس S ، بنز کلاس A ، بنز کلاس B ، بنز کلاس SL ، بنز کلاس CL و کلاس G در تمامی مدل ها و ارائه خدمات ما در تمامی مناطق تهران می باشد. این مرکز شامل ۲ شعبه مرکزی در تهران و شعب سیار در تمامی مناطق تهران و سراسر ایران داراست. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت از جمله خودرو های لوکس مانند بنز که از به روزترین اپشن های خودرو برخوردار اند نیاز به دستگاه ها و تجهیزات مدرن برای بازکردن درب خودرو ، کددهی ریموت ،‌ تراش کلید ، تعریف سوئیچ ، ساخت سوئیچ یدک ، پروگرام سوئیچ ، کپی سوئیچ جدید می باشد، ایران ریموت با استفاده از افراد با تجربه و ترکیب با دستگاه های پیشرفته بهترین خدمات رابه شما ارائه میکند.

 



:: برچسب‌ها: ایران ریموت , سوئیچ بنز , بنز , کپی ریموت , پروگرام ریموت بنز , ساخت سوئیچ بنز , خدمات برای انواع بنز ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

انواع قفل درب ضد سرقت

در بازار انواع قفل درب ضد سرقت در طرح های متنوع به فروش می رسد .معمولا قفل درب ضد سرقت به دو مدل هوشمند و کلیدی تقسیم می شوند که حتما باید به تناسب محل مورد استفاده طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه مقاله به معرفی انواع قفل های در ضد سرقت می پردازیم.

1- قفل ضد سرقت هوشمند

قفل های هوشمند نیازی به داشتن کلید های فیزیکی ندارند و به راحتی نمی توان آنها را باز کرد زیرا مغزی آنها در داخل چهارچوب درب قرار می گیرد.معمولا این نوع قفل های هوشمند به صورت قفل های در ضد سرقت اثر انگشتی و یا قفل در ضد سرقت کارتی و یا رمزی در بازار یافت می شود.
قفل های نصب شده بروی در های ضد سرقت ترکی ، چینی و ایرانی کاملا با هم متفاوت می باشند.از نظر فروشندگان درب ضد سرقت قفل های ساخته شده در کشور ترکیه از کیفیت بهتری برخوردار هشتند و طول عمر بیشتری نسبت به بقیه قفل ها دارند.

2- قفل در ضد سرقت کلیدی

قفل کلیدی درب ضد سرقت جز قفل هایی ست که به وفور در بازار یافت می شود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که شاید این قفل ها نسبت به قفل های هوشمند کارتی و یا اثر انگشتی از امنیت پایینی برخوردار باشند ولی نسبت به قفل درب های معمولی از امنیت بهتری برخوردار می باشند.

 



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت , قفل درب ضد سرقت , قفل هوشمند , قفل کلیدی , قفل درب ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

ساخت سوئیچ و ریموت یدک بنز

یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرکز ایران سوئیچ ، ساخت سوئیچ بنز و ساخت ریموت بنز و کددهی سوئیچ یدک انواع اتومبیل‌های بنز می باشد. برای ساخت سوئیچ بنز و ساخت ریموت بنز و کددهی سوئیچ یدک اتومبیل‌های بنز، فقط وجود فرد متخصص کافی نیست و در این میان به دستگاه‌های برنامه‌دهی و البته ترانسپوندر‌‌های اصلی نیاز می باشد.

 



:: برچسب‌ها: ایران سوئیچ , بنز , ساخت سوئیچ , ساخت ریموت , ساخت سوئیچ بنز , ساخت ریموت بنز , یدک بنز ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

خدمات ساخت سوئیچ بنز

ساخت سوئیچ بنز از جمله خدمات تخصصی مرکز نگین غرب می باشد. برای انجام خدمات بر روی این سوئیچ ها نیاز به دستگاه های تخصصی و همچنین نیروهای متبحر می باشد. تا به کامپیوتر سیستم دسترسی پیدا کرده و برنامه ریزی های لازم را برای کددهی و تعریف ریموت بر روی میکروچیپ انجام دهیم.

پیدا کردن و ساخت کلید ماشین لوکسی مانند بنز در صورت مفقود شدن یا شکستن شاید بسیار دشوار باشد. مرکز تخصصی نگین غرب با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن آماده ساخت هرگونه کلید یدک و ساخت سوئیچ بنز فابریک و اورجینال برای شما عزیزان می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل در سریع ترین زمان به شما خدمت رسانی کند.

اگر هر زمانی از شبانه روز و در هر کجای ایران از جمله تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … سوئیچ و ریموت شما دچار مشکل شود با تماس شماره های 09124802295، 02122297397، 44299085، 44299069، 09385881754 از خدمات ما در محل خود بهره مند شوید.

 



:: برچسب‌ها: بنز , ساخت سوئیچ بنز , ساخت سوئیچ , ریموت بنز , خدمات بنز , خدمات ساخت سوئیچ بنز , نگین غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

دی جی کالا

احتمالا به گوش همه اسم فروشگاه اینترنتی دیجیکالا رسیده. این فروشگاه بزرگ انواع و مدل های مختلف لوازم از دیجیتالی گرفته تا سوپرماکت ها رو شامل میشه. شما می توانید به نگاهی به سایت بندازید و هرچیزی که لازم دارید رو پیدا کنید.

دسته بندی کالاها در دیجی کالا

زمانی که شما وارد سایت دیجی کالا شوید اولین بخشی که مشاهده کنید در منو صفحه اصلی دسته بندی کالا است. با کلیک بر روی این قسمت منو برای شما باز می شود که می توانید کالا مورد نظر خود را از هر دسته بندی انتخاب کنید. مثلا کالاهای دیجیتال از مهم ترین و اصلی ترین بخش های این سایت است که کار خود را با این دسته بندی شروع کرد. در دسته بندی های دیگر شما می توانید محصولات مربوط به دسته بندی خودرو و ابزار آلات ، مد و پوشاک ، سلامتی و زیبایی ، لوازم خانه و آشپزخانه ، کتاب ، لوازم تحریر ، اسباب بازی ، لوازم ورزشی و تفریحی و … را پیدا کنید.

 در یک کلام دیجی کلا یک فروشگاه کامل با طراحی منحصر بفرد می باشد که شما می توانید با راحت ترین روش و با خیال آسوده از آن خرید کنید.

سوپرمارکت در دیجی کالا

یکی از بخش های جدیدی که در 2 سال گذشته در دیجی کالا با توجه به نیاز مردم راه اندازی شد سوپرمارکت می باشد. این بخش طیف گسترده ای لوازم و خوراکی ها را شامل می شود و شما می توانید خرید خود را به صورت آنلاین از این فروشگاه اینترنتی بزرگ انجام داده و در سریعترین زمان تحویل بگیرید. از کالاهای اساسی منزل مانند برنج ، نان و … ، انواع لبنیات و پروتئین ، خوراکی های مربوط به صبحانه و یا نوشیدنی ها ، کنسروها و غذای آماده ، شکلات ، شیرینی و تنقلات در سوپرمارکت دیجی کالا موجود است. شما می توانید مواد خوراکی که نیاز به دمای خاص دارند به صورت ارسال سریع و یا در صورتی که لوازم شما دچار خرابی نمی شود به صورت ارسال عادی دریافت کنید.

 



:: برچسب‌ها: دی جی کالا , سوپرمارکت , فروش محصولات , فروش , خرید , کالاها , دسته بندی کالاها , خرید محصول ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

تعمیر سوئیچ بنز

سوئیچ و ریموت بنز شما ممکن است در اثر برخی از حادثه ها از جمله شکستن ، افتادن در آب و یا … خراب شود و یا در اثر حادثه گم شده و یا دزدیده شود.  شما می توانید برای دسترسی به سوئیچ و ریموت بنز خود با مرکز نگین ریموت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما را از جمله ساخت سوئیچ یدک یا ساخت ریموت بنز – تراش تیغه کلید ، باز کردن درب خودرو و …را با بالاترین کیفیت با بهترین و به روز ترین ابزار به شما ارائه دهند. همچنین در صورتی که شما  امکان جا به جایی خودرو را ندارید متخصصین ما به صورت سیار در محل شما در سراسر ایران و تمامی مناطق تهران ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حاضر شده و با امکانات مدرن روز خدمات ساخت سوئیچ بنز و ساخت ریموت بنز را ارائه می دهند.

برای برخورداری از این موارد نگین ریموت مرکز تخصصی مورد توصیه ما به شماست تا خواسته  شما به سرعت رفع شود.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر سوئیچ بنز , ریموت بنز , بنز , نگین ریموت , تعمیر , بنز , ساخت سوئیچ بنز , ساخت ریموت بنز ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

در مراکز ساخت سوئیچ و ریموت خدماتی ویژه خودرو ها ارائه می شود. یکی از خودرو هایی که نیاز به خدمات تخصصی همراه با نیرو های مجرب و لوازم مناسب و پیشرفته می باشد بنز است. از جمله این خدمات می توان به :

  • متخصص در باز کردن درب بنز در محل با رویت کردن مدارک شناسایی اتومبیل
  • ساخت سوئیچ بنز و سوئیچ یدک بنز
  • ساخت ریموت بنز و کددهی ریموت کیلس گو تا سال 2015
  • ساخت کلید بنز در صورت گم شدن و یدکی با دستگاه تمام اتوماتیک
  • پاک کردن کد خطای بنز با دستگاه دیاگ مخصوص
  • تعویض قاب جدید بنز و نیز باطری ریموت
  • ساخت ریموت گمشده بنز W204
  • ساخت کلید و ریموت مرسدس بنز در حداقل زمان ممکن
  • سفارش ریموت کی لس مرسدس بنز 2014 به بالا
  • ساخت ریموت بنز کی لس گو
  • باز کردن درب بنز در کوتاهترین زمان ممکن
  • کددهی ریموت کلیدی و کی لس مرسدس بنز
  • ساخت و تراش کلید و مرسدس بنز
  • کددهی ریموت مرسدس بنز بدون باز کردن کامپیوتر(مدل های خاص)
  • غیرفعال سازی ریموت های گمشده بنز
  • تعریف ریموت انوع کلاس های بنز (CLASS:C-CLK-SL-ML-E-S)
  • ساخت کلید مرسدس بنز،ست کامل ایموبلایزر بنز
  • ساخت ریموت مرسدس بنز،تعمیر قفل فرمان بنز
  • ریموت بنز،ریموت یدک مرسدس بنز،کپی ریموت بنز،ساخت سوئیچ بنز،سوئیچ بنز،کددهی سوئیچ بنز،تعریف سوئیچ بنز
  • کلید بنز،کلید یدک مرسدس بنز،کپی کلید بنز،ساخت سوئیچ یدک بنز،ساخت ریموت یدک بنز،ساخت کلید یدک بنز


:: برچسب‌ها: سوئیچ بنز , ریموت بنز , ساخت ریموت بنز , ساخت سوئیچ بنز ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

اولین گزینه در زمانی که نیاز به سوئیچ بی ام و و ریموت بی ام و در هنکام بروز هر گونه مشکلی از جمله گم شدن، مفقود شدن یا شکستن و خراب شدن آن به ذهن می رسد. پیدا کردن یک مرکز معتبر و مطمئن با حضور متخصصین دارای مهارت های روز ویژه خودروهای هوشمند می باشد. از جمله خدمات ما ساخت سوئیچ بی ام و ، ساخت ریموت بی ام و ، پروگرام ریموت بی ام و ، ساخت سوئیچ یدک بی ام و و ریموت یدک انواع بی ام و، کپی ریموت بی ام و ، ساخت سوئیچ  بی ام و، کددهی ریموت بی ام و ، برداشتن کد ریموت ، باز کردن درب خودرو ، تعریف ریموت بی ام و ، ساخت کلید بی ام و ، ساخت سوییچ بی ام و گم شده بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل شما

ساخت سوئیچ   بی ام و سری 1، ساخت ریموت  بی ام و سری 1 ، ساخت سوئیچ بی ام و سری 2، ساخت ریموت بی ام و سری 2 ، ساخت سوئیچ بی ام و سری 3، ساخت ریموت بی ام وسری 3 ، ساخت سوئیچ بی ام و سری 4، ساخت ریموت بی ام و سری 4 ، ساخت سوئیچ بی ام و سری 5، ساخت ریموت بی ام و سری 5 ، ساخت سوئیچ بی ام و سری 6، ساخت ریموت بی ام و سری 6، ساخت سوئیچ بی ام و سری 7، ساخت ریموت بی ام و سری 7 ، ساخت سوئیچبی ام و x1، ساخت ریموت بی ام و x1 ، ساخت سوئیچ بی ام و x3، ساخت ریموت بی ام و x3، ساخت سوئیچ بی ام و x4، ساخت ریموت بی ام و x4 ، ساخت سوئیچ بی ام و  i3، ساخت ریموت بی ام و i3 ، ساخت سوئیچ بی ام و i8، ساخت ریموت بی ام و i8 ، ساخت انواع  ریموت  بی ام و  ، ساخت انواع سوئیچ بی ام و ، بنزکدهی به انواع سوئیچ بی ام و ، ساخت انواع سوئیچ یدک بی ام و ، ساخت انواع سوئیچ گم شده خودرو بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل ، ساخت کلید و کددهی ریموت



:: برچسب‌ها: ساخت سوئیچ بی ام و , ساخت ریموت بی ام و ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

 

ساخت سوئیچ کیا Kia

اگر شما به دریافت خدماتی از جمله ساخت سوئیچ کیا نیاز پیدا کردید کافیست با ما تماس بگرید مرکز ما آماده خدمات رسانی به شما می باشد. ساخت سوئیچ ماشین های لوکس و گران قیمت امروز از جمله فعالیت هایی می باشد که نیاز به افراد متخصصین و مجرب و با سابقه کاری بالا دارد

مرکز سوئيچ نگین مهربانی با 22 سال سابقه در این زمینه می تواند در سریعترین زمان ممکن با مناسبت ترین هزینه با کیفیت ترین محصول را به شما ارائه می دهیم. با توجه به اینکه تکنولوژی در هر زمينه ای رو به پیشرفت می باشد، صنعت خودرو از جمله سوئیچ و ریموت نیز از دارای پیشرفت های بسیار بوده و به صورت هوشمند و مطابق با تکنولوژی روز دنیا مطابقت پیدا کرده است.

پس با مراجعه به نگین مهربانی که افراد مجرب در زمینه ساخت سوئیچ کیا را برخوردار میباشد خواسته خود را به بهترین شکل عملی سازید.

 



:: برچسب‌ها: نگین مهربانی , کیا , ساخت سوئیچ کیا , ریموت کیا , یدک کیا , kia , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

خدمات 24 ساعته هیوندا

  • باز کردن درب هیوندا در کمترین زمان
  • ساخت کلید هیوندا ، کپی کلید هیوندا
  • تعریف ریموت هیوندا ، تعریف سوئیچ هیوندا
  • کددهی ریموت هیوندا ، کددهی سوئیچ هیوندا
  • ساخت ریموت گمشده هیوندا
  • تراش کلید هیوندا با دستگاه تمام اتوماتیک انواع هیوندا
  • کلید یدک هیوندا ،کلید اصلی هیوندا
  • ساخت ریموت هیوندا ، کپی ریموت هیوندا ،ریموت یدک هیوندا
  • ساخت سوئیچ یدک هیوندا و سوئیچ هیوندا

این خدمات تخصصی هیوندا را از مرکز تخصصی نگین ریموت میتوانید دریافت کنید .

 



:: برچسب‌ها: هیوندا , خدمات 24 ساعته هیوندا , سوئیچ هیوندا , ریموت هیوندا , یدک هیوندا , ساخت سوئیچ , ساخت ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

 

قفل درب ضد سرقت چینی

یکی از ویژگی های اصلی درب ضد سرقت که آن را از سایر درب های دیگر جدا می کند، قفل درب ضد سرقت می باشد.کیفیت قفل این نوع درب آنقدر مهم می باشد که اگر ساختار کلی درب از کیفیت بالایی برخوردار باشد ولی قفل درب کیفیت لازم را ندشته باشد ، نمی تواند مقاومت کافی در برابر آسیب را داشته باشد و دیگر نمی توان به آن درب ضد سرقت گفت.

  • درب های ضد سرقت چینی دارای چهار زبانه قفل هستند که وارد چهارچوب می شوند و می توان گفت از امنیت خوبی برخوردار می باشد البته کیفیت این درب از درب های ضد سرقت ترک پایین تر می باشد.
  • از دیگر برجستگی های درب ضد سرقت چینی می توان به قفل شب بند ، چشمی و زنگ تعبیه شده داخل آن اشاده کرد.
  • معمولا تعداد زبانه قفل های درب ضد سرقت ساخت چین به 4 عدد می رسد.

 

 



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت , درب چینی , درب ضد سرقت چینی , امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

خدمات ساخت سوئیچ هیوندا

  • ساخت سوئیچ هیوندا
  • پروگرام ، تعریف ریموت هیوندا
  • کددهی ریموت
  • سوئیچ یدک ، کلید یدک و ریموت یدک ،هیوندا
  • تراش تیغه کلید
  • باز کردن درب خودرو
  • کپی ریموت هیوندا
  • ساخت سوئیچ گم شده خودرو بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل
  • ساخت کلید ، پاک نمودن ریموت و سوئیچ هیوندا
  • اضافه کردن ریموت جدید ، خام کردن ریموت خودرو هیوندا
  • کددهی و ساخت انواع ریموت هوشمند و کیلس

   #همگی این خدمات هیوندا در iranunlock

 



:: برچسب‌ها: سوئیچ هیوندا , iranunlock , خدمات هیوندا , ریموت هیوندا , هیوندا , کددهی , پروگرام , کپی ریموت , بازکردن هیوندا , ساخت کلید , ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

خدمات هیوندا در ایران سوئیچ

از خدمات و سرویس های در حال انجام در مرکز تخصصی ایران سوئیچ  ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت ریموت هیوندای انواع مدل های هیوندای از جمله سوئیچ سانتافه، آوانته، ریموت توسان، هیوندای i10، هیوندای i20، هیوندای i30، النترا، کوپه، سوناتا، اکسل، اکووس، جنسیس،سوئیچ یدک آزرا،ix35، ix55، سال های 2014،2015،2016،2017،2018،2019 با بهره گیری از تیمی متخصص با با داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه انجام می شود .

در مرکز ما با کمک دستگاه های فوق پیشرفته امکان تراش انواع تیغه و نصب چیپ های منحصر به فرد سیستم سوئیچ و ریموت هیوندا را با بالاترین کیفیت می سازیم.

 



:: برچسب‌ها: ایران سوئیچ , خدمات هیوندا , سوئیچ هیوندا , ریموت هیوندا , تخصصی هیوندا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

معرفی سایت آچاره

اگر نیاز به خدماتی از جمله قالیشویی ، نظافت ، خشکشویی، تعمیرات منزل و یا خدمات ویژه خودرو دارید آچاره مشکل شما را حل می کند. این سایت به صورت شبانه روزی نیروی مورد نظر را برای انجام کار شما اعزام می کند. این نیروها برای اعتماد بیشتر کاربران دارای گواهی سوپیشینه و همینطور اعتیاد هستند. تا خیال شما ازهر لحاظ آسوده باشد. که البته همین، سایت آچاره را در بین عموم و در واقع مشتری  قابل اطمینان ومورد تایید کرده است.



:: برچسب‌ها: آچاره , شست وشوی ماشین , نظافت , خشکشویی , خدمات ویژه منزل , خدمات ویژه خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

ظاهر روکش های چوبی طبیعی درب ضد سرقت

در این دسته بندی از نظر جزئیات ظاهری روکش چوبی به سه گروه تقسیم می شوند که مطمئنا هنگام خرید و انتخاب درب این اصطلاحات به گوش شما زیاد خواهد خورد.

  •  1- روکش لوکس درب ضد سرقت  : روکش های لوکس به دلیل استفاده از پروفیل بروی رویه چوبی به راحتی می توانند طرح های گوناگونی از برجستگی ها و بافت های ریز و درشت بروی درب ایجاد شود .فروشندگان درب ضد سرقت این مدل را کلاسیک می نامند.ضخامت این نوع مدل رویه از 8 میلیمتر تا 10میلیمتر می باشد . رنگ های پلی استر و پلی اورتان برای رویه های درب ضد سرقت لوکس استفاده می شود.
  •  2- روکش برجسته اکونومی : این نوع روکش چوبی درب ضد سرقت از برجستگی و بافت کمتری برخوردار می باشد و دارای ضخامت 8 میلیمتر میباشد و قیمت آن از درب ضد سرقت لوکس کمتر می باشد.قابلیت رنگ کردن یکی از ویژگی های اصلی این نوع مدل درب می باشد.
  • 3- روکش سی ان سی  (CNC) : این مدل روکش چوبی با کمک دستگاهی به نام CNC بروی روکش نقش های زیبا به حالت فررفتگی تراشیده می شود. ضخامت آن 8 میلیمتر می باشد.

 



:: برچسب‌ها: درب کالا , درب ضد سرقت , روکش درب , روکش چوبی , روکش سی ان سی , روکش اکونومی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

مرکز تخصصی ایران ریموت

مرکز تخصصی ایران ریموت متخصص در سوئیچ  کیا KIA و ساخت ریموت کیا با در نظر گرفتن نیاز صاحبان خودروها اقدام به راه‌اندازی امداد خودرو نموده اند. از این پس سرویس ریموت و سوئیچ یدک ، ساخت سوئیچ خودرو ، پروگرام ریموت ، تعریف ریموت ، کددهی به ریموت و سوئیچ و برداشتن کد سوئیچ و ریموت و ساخت سوئیچ کیا در محل شما انجام خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ایران ریموت , کیا , خدمات خودرو , خودرو کیا , سوئیچ کیا , ریموت کیا , تعمیرسوئیچ , تعمیر ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیده

یکی از مسائل حائز اهمیت برای افرادی که دارای خودروی کیا هستند، داشتن سوئیچ یدک برای خودرو در زمان هایی که به حسب اتفاق ریموت خود را گم کرده یا به آن دسترسی ندارید است. به عنوان مثال به این مسئله فکر کنید که برای مسافرت یا کار از شهر خارج شده باشید و تنها یک ریموت یا سوئیچ برای خودروی کیا خود داشته باشید و سپس به هر دلیلی ریموت خود را گم کنید. در همچین شرایطی شما نه دسترسی مناسب به مراکز معتبر دارید و نه ریموت زاپاس برای اینکه مشکل خود را حل کنید. ساخت سوئیچ کیا و سوئیچ و ریموت یدک یکی از خدمات برای خودرو شما می باشد.
با در نظر گرفتن این موضوع که حذف و کددهی خودروی کیا که دیگر سوئیچ ندارد نیاز به باز کردن کامپیوتر آن پیدا میکند و بدون انجام این کار شما نمیتوانید ریموت جدید روی آن ذخیره کنید شما عملا دچار مشکل جدی خواهید شد. از این گذشته شما با خارج شدن از شهر نمیتوانید به افراد یا مراکز متخصص به راحتی دسترسی داشته باشید که بتوانند با استفاده از دستگاههای مخصوص مشکل شما را حل کنند.
بنابراین اگر خودروی کیا دارید اما تنها از یک ریموت برخوردار هستید این موضوع را جدی بگیرید و جهت ذخیره و ساخت ریموت کیا هرچه سریعتر اقدام کنید تا با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید.
هرچند اگر حتی ریموت زاپاس داشته باشید اما همراه خود نبرده باشید با درخواست از افراد آشنا که به آن دسترسی دارند جهت ارسال سوئیچ یدک برای شما در هنگام وقوع مشکلات به مراتب مشکل شما راحت تر و بدون دغدغه حل خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ساخت سوئیچ کیا , ساخت ریموت کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()